Terug naar site
Terug naar site

OFFICE MANAGER / ACCOUNT MANAGER / MANAGEMENT ASSISTANT UITZENDSECTOR GEZOCHT VOOR 🍀OPUS🍀

Functieomschrijving

OPUS ZOEKT

EEN MANAGER UITZENDSECTOR OM EEN NIEUW UITZENDKANTOOR OP TE RICHTEN:

U kan volgende taken uitvoeren in deze nieuwe job:

* nieuwe collega's rekruteren en ze daarna ook sales gericht opleiden samen met de zaakvoerder.

* na een marktanalyse mag u lokaties en kantoren zoeken en zo het netwerk uitbreiden.

* zaakvoerders bijstaan in hun dagelijkse activiteiten, eigen inbreng wordt enorm geapprecieerd.

* klanten prospectie uitvoeren om zo klantenbinding te creëren op lange termijn.

* Wekelijkse cijfer analyse goed bijhouden en kunnen voorleggen.

* Kantoren positief aansturen en zelf meewerken waar nodig.

Profiel

* Ervaring kunnen aantonen als office manager in de uitzendsector.

* Federgon attest behaald hebben en zo kennis kunnen aantonen van sociale wetgeving betreffende de uitzendsector.

* Gedreven zijn en ambitie bezitten om van iets kleins en fijns... iets groots en succesvol te maken!

Jobgerelateerde competenties
  • Informatiestromen binnen de commerciële dienst uitwerken (vergaderingen, nota's, richtlijnen, ...)
    Informatie uitwisselen met de commerciële medewerkers
  • De concurrentiepositie onderzoeken (markt, prijzen, nieuwe trends, ...)
  • Activiteiten van de commerciële medewerkers coördineren
    Technische ondersteuning bieden
  • De onderneming vertegenwoordigen op beurzen, salons, exposities, ...
  • De commerciële dienst van de onderneming organiseren (ontwikkeling van het netwerk, commerciële opleidingen, ...)
  • De commerciële strategie in een geografische zone organiseren: Nationaal
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • De commerciële strategie in een geografische zone organiseren: Regionaal
  • De commerciële strategie van de onderneming uitwerken
    De jaaractieplannen bepalen (productpromotie, markten waarop kan worden geïnvesteerd, ...)
Persoonsgebonden competenties
  • Samenwerken als hecht team
  • Zelfstandig werken
  • Omgaan met stress
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Resultaatgerichtheid
  • Klantgerichtheid
  • Regels en afspraken nakomen
  • Contactvaardig zijn
  • Commercieel zijn
  • Creatief denken (Inventiviteit)
  • Plannen (= ordenen)
Aanbod

* Mooi groei traject af te leggen om zo een standvastige carière uit te bouwen in de uitzendsector.

* Correcte verloning, auto en tankkaart.

Plaats tewerkstelling

3500 HASSELT 

Vereiste studies
  • Professioneel (gerichte) bachelor (PBA)
  • gelijkwaardig door ervaring.
Werkervaring
  • Minstens 2 jaar ervaring
Talenkennis
  • Nederlands (zeer goed)
Contract
  • Vaste Job
  • Contract van onbepaalde duur
  • Voltijds
  • Dagwerk
Plaats tewerkstelling
  • 3500 HASSELT
Waar en hoe solliciteren?

Via e-mail: s.gielen@opusgroup.be

voorgaand
CHAUFFEUR CE VOOR KIPTRANSPORT REGIO HASSELT VOOR 🍀OPUS🍀
De volgende
HALF AUTOMAAT LASSEN MIG MAG REGIO SINT-TRUIDEN VOOR OPUS
 Terug naar site
Cookie Gebruik
We gebruiken cookies om de browse-ervaring, de beveiliging en het verzamelen van gegevens te verbeteren. Door akkoord te gaan, ga je akkoord met het gebruik van cookies voor advertenties en analyses. Je kunt je cookie-instellingen op elk moment gaan wijzigen. Leer meer
Accepteer alle
Instellingen
Alles afwijzen
Cookie-instellingen
Noodzakelijke cookies
Deze cookies maken kernfunctionaliteiten mogelijk, zoals beveiliging, netwerkbeheer en toegankelijkheid. Deze cookies kunnen niet worden uitgezet.
Analytics Cookies
Deze cookies helpen ons beter te begrijpen hoe bezoekers omgaan met onze website en helpen ons fouten te ontdekken.
Voorkeuren Cookies
Met deze cookies kan de website keuzes onthouden die u hebt gemaakt om verbeterde functionaliteit en personalisatie te bieden.
Opslaan